Werken bij Newomij

Wij vinden het belangrijk dat mensen zich thuis voelen en ook echt ‘lid van de familie’ zijn. Vanuit onze missie, visie, strategie en ons DNA hebben we heldere ideeën over de kerncompetenties die medewerkers bij ons nodig hebben. Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid en werken in teamverband staan centraal in álle rollen binnen de organisatie. Natuurlijk zijn er per functie ook specifieke, functiegerelateerde competenties. Bij Newomij hebben we prima arbeidsvoorwaarden, een warm nest waar je écht op je collega’s kunt rekenen en alle ruimte voor ondernemerschap en ideeën.

Onze vacatures

Junior
Informatiemanager

  • Young professional die meewerkt aan het onderhouden en verbeteren van de informatievoorziening binnen de organisatie.
  • < 2 jaar werkervaring

Accountmanager
VvE Beheer

  • Communicatief vaardig en klantvriendelijke accountmanager met ervaring in het beheren van een VvE-portefeuille.
  • > 3 jaar werkervaring

Technisch manager
VvE Beheer

  • Technisch manager die verantwoordelijk wordt voor het planmatig onderhoud van een deel van de vastgoedportefeuille.
  • 1 tot 3 jaar werkervaring

Afstudeeropdracht zorgvastgoed

  • Afstudeerstagiair die een (analytisch) onderzoek uitvoert naar het investeren in zorgvastgoed, waar ook residentieel vastgoed voor senioren (‘levensloopbestendig wonen’) onder valt.

Assistent Accountmanager
Vastgoedfinancieringen

  • Professional met ervaring in het verwerken en beheren van financieringen voor beleggingsvastgoed.
  • > 5 jaar werkervaring

Welkom nieuwe collega

Newomij is niet alleen een bedrijf met hart voor de zaak, maar er is ook veel aandacht voor elkaar. Wie eenmaal aan boord is, hoort er vanaf de eerste minuut echt bij en krijgt volop kansen om te groeien. Je komt terecht in een hecht team waar ruimte is voor ontwikkeling en het samen vieren van successen. Bovendien is er een uitgebreid opleidingsaanbod en zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Plus: mooi kantoor in Naarden, heerlijke lunch, gezellige borrels én een eigen sportschool mét personal trainer.

Interesse gewekt?

Zie jij jezelf werken binnen deze fijne club mensen? We komen graag met je in contact. Reageer op een van onze vacatures of stuur een open sollicitatie.

Young Newomij

Ontwikkeling vindt onder andere plaats via Young Newomij, het platform waar young professionals de kans krijgen om te groeien, te leren en zich verder te ontwikkelen. Dit is dé plek om verfrissende ideeën met elkaar te delen, zodat de hele organisatie daarvan kan profiteren.
Onze blik is op de toekomst gericht en wij staan altijd open voor vernieuwing. Vandaar ook dat wij Young Newomij in het leven hebben geroepen. Een intern platform voor onze collega’s tot en met 35 jaar of met minder dan 10 jaar werkervaring. Tijdens netwerkbijeenkomsten, workshops en bedrijfsbezoeken leren de leden elkaar beter kennen, kunnen zij van elkaar leren, met elkaar sparren en hun creativiteit de vrije loop laten. Young Newomij heeft een eigen LinkedIn-pagina.

Gezond en fit

Bij Newomij is veel ruimte en aandacht voor persoonlijk welzijn. We vinden het namelijk ontzettend belangrijk dat mensen zich goed voelen. Daarom hebben we beneden, in de kelder van ons kantoor, een complete fitnessruimte mét personal trainer. Alle medewerkers van Newomij kunnen gebruikmaken van deze faciliteiten. Ook doen we jaarlijks als bedrijf mee aan de Hilversum City Run.

Successen vieren

Samen zijn wij Newomij: onze eigen, unieke optelsom van historie, Nederlandse handelsgeest, familiegevoel en loyaliteit, groei en ontwikkeling. We zijn betrokken bij onze relaties en bij elkaar. Behalve hard werken, proosten we maandelijks tijdens de vrijmibo. Op die manier vieren we onze successen en hoogtepunten met elkaar.

Newomij Talk

Om kennis te delen, organiseren we regelmatig een Newomij Talk. Tijdens deze events komen we met alle collega’s bij elkaar om informatie uit te wisselen en elkaar te inspireren. Soms nodigen we ook sprekers uit. Zo kwam in 2019 de co-founder van Free a Girl, Arjan Erkel, als gastspreker. Hij ontroerde ons met een bijzonder verhaal over zijn periode in ballingschap.

Ons verhaal

Onze kernwaarden

Wij ondernemen

Wij weten wat er speelt in de markt en kijken vooruit. Onze focus is gericht op de lange termijn. Onze beslislijnen zijn kort en helder voor iedereen. We zijn proactief en 100% onafhankelijk. We kunnen daardoor autonoom en snel handelen.

Wij zijn betrokken

We zijn persoonlijk en direct aanspreekbaar op elk niveau en koesteren de goede relaties die we hebben met onze huurders, vastgoedondernemers, VvE-besturen, ontwikkelaars, bouwers en beleggers.

Wij houden focus

Wij zijn doelgericht en gaan altijd voor het beste resultaat. Onze focus ligt op het creëren van duurzame waarde voor álle betrokkenen. Onze dienstverlening sluit altijd aan bij onze missie, visie en kernwaarden.

Dit zeggen onze collega's

Jan-Hein Spierings, accountmanager
Newomij Financieringen
Newomij is een prachtig familiebedrijf met volop mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. De combinatie van betrokkenheid, zowel intern als met onze relaties, en de ruimte om samen te ondernemen maakt het een uitdagende en inspirerende werkomgeving.
Marisa Rodrigues, coördinator receptie en facilitaire zaken
Newomij
Het is zo mooi dat Newomij haar klanten de beste service wil bieden en dit ook naar haar medewerkers uitstraalt. Hierdoor ga ik vol passie elke dag aan de slag!
Marijn de Hoog, assetmanager
Newomij Vastgoed
Newomij is een klein familiebedrijf met veel aandacht en ruimte voor persoonlijk contact. Collega’s werken op een fijne manier met elkaar samen en je krijgt alle kansen om jezelf te ontwikkelen en je eigen ideeën te ontplooien.

Interesse? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager