Verhuurmedewerker Vastgoed (fulltime)

Ben jij accuraat, klantvriendelijk en resultaatgericht ingesteld, dan zoeken wij jou! In de rol van verhuurmedewerker ben je onmisbaar als het gaat om de verhuur van onze woningen. Heb jij een passie voor wonen, vind je het leuk om mensen blij en gelukkig te maken en ben je administratief sterk? Zoek dan niet verder. Wij hebben de perfecte uitdaging voor jou.

Over de functie

Als verhuurmedewerker ben je van A tot Z verantwoordelijk voor de verhuur van jouw deel van onze woningportefeuille. Dit doe je in nauwe samenwerking met de rest van het team. Zodra de huuropzegging binnen is, zorg jij ervoor dat de administratieve afronding gedaan wordt en er zo snel mogelijk een nieuwe geschikte huurder wordt gevonden met behulp van externe makelaars. Jij onderhoudt nauw contact met hen en zorgt ervoor dat leeggekomen woningen representatief worden aangeboden. Naast de screening van kandidaat huurders ben je ook verantwoordelijk voor het klantcontact met onze zittende huurders over hun huurderszaken.

Over Newomij

Newomij is in bijna 65 jaar uitgegroeid tot één van de grootste particuliere vastgoedondernemingen van Nederland. Een oer-Hollands familiebedrijf met een sterk wij-gevoel, een lange historie en een frisse blik op de toekomst. Met ruim 85 professionals richten we ons op lange termijn relaties en verbinding met medewerkers, klanten en relaties. Integriteit, betrouwbaarheid en oprechte betrokkenheid zijn daarom heel belangrijk voor het bedrijf. Newomij bouwt en beheert haar eigen vastgoedportfolio en biedt VvE Beheer en vastgoedfinancieringen voor beleggers.

Vanaf de oprichting heeft Newomij een omvangrijke vastgoedportefeuille weten op te bouwen. Stap voor stap, met aandacht voor kwaliteit en oog voor de langere termijn. Een aanpak die heeft geleid tot een portefeuille die bestaat uit woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimtes in zowel Nederland als Duitsland. Het is een portefeuille om trots op te zijn.

Werken voor Newomij betekent werken in een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s. Verder is het kantoor in Naarden voorzien van alle gemakken; koffie-corners, lunch in het bedrijfsrestaurant en eigen fitnessruimte.

Het team

De woningportefeuille bestaat uit ca 3000 woningen in Nederland en wordt beheerd door de afdeling Vastgoed, bestaande uit Technisch management, technisch support en Asset management / verhuur. Het team Verhuur Residentieel bestaat uit 2 verhuurmedewerkers en 2 assetmanagers, die samen verantwoordelijk zijn voor het verhuren en verhuurd houden van de woningen. Er wordt portefeuille gestuurd gewerkt. Ieders rol is helder maar samen sta je voor het resultaat.

De functie

De werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Het administratief afhandelen van de huuropzegging, inclusief eindafrekening;
  • Het aansturen van en het contact onderhouden met externe makelaars over vrij gekomen woningen;
  • Verhuurpresentaties samenstellen in samenwerking met de externe makelaars voor zowel nieuwbouw als bestaande voorraad;
  • Het beoordelen van kandidaat huurders en voeren van bijbehorende correspondentie;
  • Het onderhouden van klantcontact met huidige huurders;
  • Het opstellen van nieuwe huurovereenkomsten;
  • Het bijhouden van de online informatie van de verschillende objecten op newomij.nl;
  • Spin in het web en verantwoordelijk voor voortgangsbewaking binnen jouw portefeuilleteams;
  • Ondersteuning bij interne projecten en doen van verbeteringsvoorstellen;

Jouw profiel

  • Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding (bij voorkeur in een commercieel – administratieve richting);
  • Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie is een pré;
  • Teamplayer, oplossingsgericht en gewend om met doelstellingen te werken;
  • Accuraat en sterk in administratieve organisatie en processen;
  • Kennis van Yardi is een pré;
  • Commercieel en klantgericht ingesteld;
  • Mondeling en schriftelijk goed onderlegd, zowel in Nederlands als Engels
  • Je herkent jezelf in de kernwaarden van Newomij: “Ondernemend, Betrokken, Gefocust”
  • Je bent minimaal 4 dagen per week beschikbaar
  • Woonachtig in de omgeving van ons kantoor in Naarden is een pré;

Aanbod

  • Een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, met onder andere een vaste dertiende maand en 8,33% vakantiegeld;
  • Zeer goede ontwikkelingsmogelijkheden: Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
  • Een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s;
  • Een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en fitnessruimte.

 

Interesse? Solliciteren? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager