U huurt een bedrijfsruimte bij Newomij
Als ondernemer staat u nooit stil. Dit kan ook invloed hebben op uw bedrijfshuisvesting. Misschien wilt u uitbreiden of inkrimpen of heeft u andere wensen als het gaat om uw kantoor, winkel of bedrijfspand dat u huurt bij Newomij. Onze assetmanagers denken graag met u mee. Samen bedenken we oplossingen die aansluiten bij uw behoeften en ondernemersplannen.
Alles goed geregeld
Uw bedrijfsruimte wordt onderhouden door Newomij. Daar heeft u geen omkijken naar. Wanneer er iets gerepareerd moet worden of schade ontstaat, staan wij klaar om de situatie te verhelpen. U heeft hiervoor een vast aanspreekpunt. U kunt ook altijd contact opnemen met ons team Technisch Beheer: tb@newomij.nl of een melding of reparatieverzoek indienen via Mijn Newomij Zakelijk.
Wie mogen wij benaderen?
Wilt u de juiste contactpersonen per afdeling aan ons doorgeven? Hierdoor blijven de lijnen kort en weten we elkaar snel te vinden.
Mijn Newomij Zakelijk
De huurderszaken van uw kantoor, winkelpand of bedrijfsruimte regelt u snel en eenvoudig via Mijn Newomij Zakelijk, uw persoonlijke online omgeving.
Wat kunt u zelf regelen in Mijn Newomij Zakelijk?
- Indienen van onderhoudsverzoeken en volgen van de status
- Raadplegen van uw huurcontract en nalezen van huurvoorwaarden
- Inzien van overige huurinformatie, zoals overzichten van de service- en energiekosten
- Bekijken en lezen van onder meer e-mails van Newomij
Heeft u nog geen account? Activeer uw account via de activatie e-mail die u van ons ontvangen heeft op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Geen code ontvangen of hulp nodig bij het activeren? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
U kunt ook de ‘Commercial Café-app’ downloaden. Deze app downloadt u gratis in de Apple App Store of Google Play Store.