Technisch Vastgoed Manager

Ben jij technisch onderlegd en beschik je over sterke communicatieve vaardigheden? Wil jij je inzetten voor het verbeteren en verduurzamen van wooncomplexen in onze eigen vastgoedportefeuille? Staan huurders bij jou op nummer één en werk je graag oplossingsgericht binnen de woningmarkt? 

Over de functie

Als Technisch Vastgoed Manager ben je verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van de woonobjecten in jouw (deel)portefeuille. Je focus ligt op onderhoud (planmatig en ad-hoc), huurmutaties, opleveringen en verduurzamingsprojecten. Daarnaast lever je in samenwerking met de Assetmanager een belangrijke bijdrage aan strategische plannen voor de objecten. Jouw  (deel)portefeuille bestaat zowel uit appartementen als grondgebonden woningen. Veel objecten worden op dit moment verduurzaamd.

Je komt te werken in een multidisciplinaire team Vastgoed Techniek (14 collega’s), onderdeel van de business unit Vastgoed. Binnen deze Business Unit zijn in totaal 28 zeer enthousiaste collega’s en 3 managers verantwoordelijk voor het Assetmanagement, Technisch management en Transactiemanagement.

De werksfeer is open en informeel, met korte communicatielijnen. Vanuit het team Vastgoed Techniek werk je intensief samen met de support collega’s en de afdeling Assetmanagement. Samen werken jullie aan het creëren van duurzame waarde, klanttevredenheid en het realiseren van een optimaal lange termijn rendement.

Je taken omvatten onder andere:

  • Opstellen en bijhouden van MJOP’s;
  • Voorbereiden en begeleiden van onderhoud, verduurzaming en renovatieprojecten;
  • Aanvragen en beoordelen van offertes en het verstrekken van de opdracht;
  • Begeleiden, aansturen en relatiebeheer van onderhoudspartijen;
  • Uitvoeren van vooropnames, eindinspecties en opleveringen van de woningen;
  • Afhandelen van schades en begeleiding bij schadeherstel;
  • Budgetbewaking van de projecten en de jaarbegroting;
  • Wekelijkse afstemming binnen je (zelfsturende) portefeuilleteam. Dit team bestaat uit een assetmanager, technisch manager, een commercieel en technisch support medewerker.

Kennis en vaardigheden

  • Afgeronde HBO-opleiding (bijvoorbeeld Bouwkunde);
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Ervaring binnen de woningbouw op het gebied van beheer, onderhoud en renovatieprojecten is een pré;
  • Ervaring in planmatig en projectmatig werken;
  • Accuraat, resultaatgericht en proactief;
  • Teamplayer die de samenwerking opzoekt en oplossingsgericht te werk gaat;
  • Flexibele instelling, geen 9-tot-5 mentaliteit;
  • Je herkent jezelf in onze kernwaarden: “Wij ondernemen. Wij zijn betrokken. Wij houden focus.”  

Aanbod

  • Werken binnen een familiebedrijf waar eigen initiatieven worden gewaardeerd;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en fitnessruimte;
  • Goede ontwikkelingsmogelijkheden: Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
  • Een dynamische omgeving met gemotiveerde collega’s;
  • 29 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek). 

Over Newomij

Bij Newomij – een oer-Hollands en toekomstgericht familiebedrijf uit Naarden – zetten we ons sinds 1958 in voor kwalitatief en duurzaam Nederlands vastgoed. Om in te wonen, werken en winkelen. Onze 85 medewerkers werken vanuit drie business units: Vastgoed, Financieringen en VvE Beheer. Newomij staat onafhankelijk en sterk in de vastgoedmarkt en streeft naar langdurige samenwerkingsrelaties met haar partners. Drie kernwaarden bepalen ons DNA: Wij ondernemen, Wij zijn betrokken, Wij houden focus.

De business unit Vastgoed van Newomij heeft een vastgoedportefeuille opgebouwd van ruim 3.500 wooneenheden en 130.000 m2 commercieel vastgoed, verspreid over heel Nederland. Ons vastgoed verbeteren en verduurzamen we continu en onze portefeuille breiden we gericht uit. Vooral met kwalitatief hoogwaardige en duurzame huurwoningen in het middenhuursegment. We realiseren ons dat we nergens zijn zonder onze huurders. Voor hen realiseren we duurzame waarde met een optimale dienstverlening. 

Cultuur

Onze collega’s zijn betrokken, hebben respect voor elkaar en geven elkaar de ruimte. We leren van ieders inzichten, versterken elkaar en er is ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Samen maken onze medewerkers Newomij sterker. Als ‘lid van de familie’ telt iedere collega mee en levert een bijdrage aan onze authentieke reputatie als onafhankelijke vastgoedonderneming. Integer, respectvol en betrouwbaar. En altijd: ondernemend en met de blik vooruit.

Interesse? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager