Technisch Vastgoed Manager VvE

Jouw technische kennis en senioriteit zet je in om een grote en gevarieerde vastgoedportefeuille op orde te houden. Tegelijkertijd help je mee een nieuwe, jonge afdeling volwassen te maken door processen te verbeteren. Binnen een familiebedrijf waar de lijnen kort zijn en collega’s betrokken. Is dat iets waar jij enthousiast van wordt? Bekijk dan snel deze vacature voor Technisch Manager VvE Beheer bij Newomij.  

Organisatie- en afdelingsomschrijving

De business unit VvE Beheer van Newomij heeft meer dan 32.000 eenheden in beheer voor ruim 450 VvE’s, verspreid over heel Nederland. Het gaat vooral om VvE’s van grotere complexe gebouwen, met appartementen, winkels, kantoren en parkeergarages. Onze 28 enthousiaste accountmanagers en supportspecialisten verzorgen het administratief en financieel beheer, bestuurlijk beheer én het technisch beheer. Omdat we de eigenaars en gebruikers écht goed kennen, zijn we wendbaar en kunnen we altijd snel schakelen. Onze kennis en kunde stellen we in de vorm van VvE consultancy ook beschikbaar aan ontwikkelaars, bouwers en andere vastgoedondernemers.

Als Technisch Manager VvE Beheer maak je deel uit van de technische afdeling binnen de business unit VvE Beheer. Je komt te werken in een hecht team van 30 gedreven collega’s die op een informele manier met elkaar samenwerken. De technische afdeling bestaat met jou uit 6 collega’s. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het technisch beheer van 120 VvE’s in de randstad. Het team is opgedeeld in planmatig en dagelijks onderhoud, waarbij jouw focus ligt op het planmatige onderhoud. Je werkt nauw samen met de collega’s van dagelijks onderhoud.

De functie

Als Technisch Manager VvE Beheer ben jij medeverantwoordelijk voor het planmatig onderhoud van een deel van de portefeuille. Dankzij de verscheidenheid aan objecten en werkzaamheden een zeer afwisselende rol, waarbij jij de spin in het web bent tussen de VvE-besturen, de leveranciers en je collega’s. Naast het VvE-beheer houd jij je samen met de teamleider ook bezig met het verder professionaliseren van de technische afdeling.

De werkzaamheden omvatten onder andere:

  • De vastgoedportefeuille jaarlijks inspecteren;
  • MJOP’s beoordelen;
  • Planmatig onderhoudsvraagstukken begeleiden, net als de duurzaamheidsvraagstukken en herstel- en renovatieprojecten; VvE-besturen en woningeigenaren op technisch gebied adviseren;
  • Adviseren bij het tot stand brengen van onderhoudscontracten met leveranciers;
  • VvE-vergaderingen bijwonen als dat noodzakelijk is, zodat je toelichting kunt geven op grotere lopende projecten;
  • Incidenteel nieuwbouwopleveringen begeleiden en restpuntenlijsten beheren;
  • De schakel vormen tussen het dagelijkse en planmatige onderhoud;
  • Samen met de teamleider plannen bedenken en processen neerzetten die de afdeling professionaliseren;
  • Je kennis en kunde overdragen aan collega’s.

Kennis en vaardigheden

  • HBO denk- en werkniveau, bij voorkeur in de richting van installatietechniek, bouwkunde of vastgoedmanagement;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Een klantgerichte instelling en sterke communicatieve vaardigheden, die je helpen een relatie op te bouwen met eigenaren, VvE-bestuursleden en leveranciers;
  • Een zelfstandige houding en proactieve instelling, je ziet waar het werk ligt en pakt dat zelf op;
  • Commerciële gerichtheid en een sterke focus op de financiële doelstellingen
  • Accuratesse, werkt gestructureerd, houdt het overzicht en komt je afspraken na;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift;
  • De flexibiliteit om afwisselend met je collega’s oproepdiensten te draaien in het cosignatiedienstrooster.

Aanbod

  • Werken binnen een familiebedrijf waar eigen initiatieven worden gewaardeerd;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en eigen fitnessruimte;
  • Goede ontwikkelmogelijkheden: Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
  • Een dynamische omgeving met gemotiveerde collega’s;
  • 29 vakantiedagen.

Over Newomij

Bij Newomij – een oer-Hollands en toekomstgericht familiebedrijf uit Naarden – zetten we ons sinds 1958 in voor kwalitatief en duurzaam Nederlands vastgoed. Om in te wonen, werken en winkelen. Onze 85 medewerkers werken vanuit drie business units: Vastgoed, Financieringen en VvE Beheer. Newomij staat onafhankelijk en sterk in de vastgoedmarkt en streeft naar langdurige samenwerkingsrelaties met haar partners. Drie kernwaarden bepalen ons DNA: Wij ondernemen, Wij zijn betroken, Wij houden focus.

Cultuur

Onze collega’s zijn betrokken, hebben respect voor elkaar en geven elkaar de ruimte. We leren van ieders inzichten, versterken elkaar en er is ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Samen maken onze medewerkers Newomij sterker. Als ‘lid van de familie’ telt iedere collega mee en levert een bijdrage aan onze authentieke reputatie als onafhankelijke vastgoedonderneming. Integer, respectvol en betrouwbaar. En altijd: ondernemend en met de blik vooruit.

Interesse? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager