Supportmedewerker VvE Beheer

Ben jij accuraat, communicatief vaardig, volhardend en leergierig? Heb je een brede interesse in zowel administratieve/secretariële en financiële (VvE) werkzaamheden? Dan hebben wij een uitdagende functie voor je en zijn wij op zoek naar jou!

Over de functie

Je ondersteunt als support medewerker VvE Beheer de accountmanagers binnen hun portefeuille.

Je komt in een hecht team te werken van zeer enthousiaste en betrokken medewerkers, die iedere dag werken aan kwaliteit en professionaliteit van de dienstverlening. De communicatielijnen binnen de afdeling zijn kort en er heerst een open en informele sfeer. Je primaire taken bestaan uit het zorgdragen van ondersteuning in de financieel-administratieve processen en het uitvoeren van secretariële taken.

Je taken omvatten onder andere;

  • Verzorgen van correspondentie met eigenaren, het bestuur en de kascommissie van de VvE’s;
  • Het up-to-date houden van de beheeromgeving in Twinq;
  • Debiteuren en crediteuren werkzaamheden;
  • Knelpunten signaleren en aanbevelingen doen ter optimalisatie van de processen;
  • Contacten met diverse belanghebbenden rondom de VvE’s;
  • Beheren en inrichten van het VvE Portaal;
  • Optreden als informatiepunt voor eigenaren.

Over Newomij

Newomij is een grote, particuliere vastgoedonderneming, gevestigd te Naarden. Dochterondernemingen Newomij Vastgoed, Newomij Financieringen en Newomij VvE Beheer maken tevens deel uit van het concern.

De verenigingen waarvoor Newomij VvE Beheer het beheer verzorgt zijn gecentreerd in de randstad van Nederland. De verenigingen omvatten appartementen, winkels, parkeergarages en kantoren. Over het algemeen betreft het grotere en complexere gebouwen. In het verlengde van het voeren van de financiële administraties ondersteunen wij de besturen van de verenigingen en zijn wij actief betrokken bij het organiseren, agenderen van de bestuur- en ledenvergaderingen waar alle facetten van het beheren van vastgoed en het besturen van verenigingen aan de orde komen.

 

Aanbod

  • Newomij biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Het kantoor is voorzien van alle gemakken; koffie-corners, lunch en eigen fitnessruimte
  • Newomij stimuleert mogelijkheden voor opleiding en professionele ontwikkeling
  • 27 vakantiedagen
  • 40-urige werkweek, flexibel in te delen (parttime is bespreekbaar)

 

Profiel

  • Je hebt een afgeronde MBO-opleiding (bij voorkeur in secretarieel-financieel-administratieve richting);
  • Minimaal 2 jaar werkervaring, starters zijn ook welkom om te reageren;
  • Je bent in staat een relatie op te bouwen met eigenaren, VvE bestuursleden en leverancier;
  • Je bent zelfstandig, proactief, flexibel en accuraat: een echte duizendpoot!
  • Je bent goed in het voeren van administratie en hebt de lopende zaken inzichtelijk;
  • Mondeling en schriftelijk goed onderlegd (Nederlands/Engels);
  • Goede kennis van en ervaring met Office, met name Word en Excel;
  • Bij voorkeur ervaring met Twinq.

Interesse? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager