Storing of spoed?

Spoed

Is de stroom uitgevallen of heeft u geen warm water? Een storing is heel vervelend en moet zo snel mogelijk worden opgelost. Wij zijn daarvoor 24/7 bereikbaar.

  • Maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur: bel de afdeling Technisch Beheer op 088 639 66 45.
  • Weekenden, feestdagen en avonduren: bel rechtstreeks met de bedrijven die de storing komen oplossen. De contactgegevens van de bedrijven staan in de eerste brief die u van ons heeft ontvangen. In veel appartementencomplexen staan ze ook op het informatiebord in de gemeenschappelijke ruimte.

Heeft u een spoedmelding gedaan buiten kantooruren?

Geef dit dan ook altijd door via Mijn Newomij. U kunt ook een e-mail sturen naar tb@newomij.nl. Het spreekt voor zich dat u de bedrijven alléén rechtstreeks mag benaderen in een noodsituatie. Mocht er geen sprake zijn van nood, maar laat u toch onnodig actie ondernemen, dan zijn de extra kosten voor uw rekening.

Geen spoed

Zijn er woonzaken die geen spoed hebben, maar wel opgelost moeten worden? Denk aan een kapot licht op de galerij, buitenschilderwerk of een loszittende tegel. Meld dit dan via Mijn Newomij. Heeft u (nog) geen account? Ga dan naar Mijn Newomij om uzelf te registreren. Heeft u geen e-mailadres? Dan kunt u ons ook bellen op 088 639 66 45.