Service Coördinator VvE Beheer (32-40 uur per week)
Ben jij accuraat, leergierig, een kei in klantgericht communiceren én heb je brede interesse en kennis in vastgoedbeheer? Dan hebben wij een uitdagende functie voor je en zijn wij op zoek naar jou!
Over de functie
Je bent als service coördinator verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud van de VvE’s die bij Newomij het technisch beheer hebben ondergebracht. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klant bij technische vraagstukken en onderhoudsmeldingen.
Je komt in een hecht team te werken van zeer enthousiaste en betrokken medewerkers, die iedere dag werken aan kwaliteit en professionaliteit van de dienstverlening. De communicatielijnen binnen de afdeling zijn kort en er heerst een open en informele sfeer.
Je taken omvatten onder andere:
- Het in ontvangst nemen en beoordelen van storingsmeldingen, reparatieverzoeken, schades en klachten die horen bij de gecontracteerde dienstverlening van de VvE;
- Verzorgen van schriftelijke opdrachten aan aannemers, installateurs, schoonmaakbedrijven en huismeesters om werkzaamheden uit te laten voeren;
- Het verzorgen van de administratie rond het technisch beheer waaronder het controleren van facturen, bijhouden van logboeken en het beoordelen van wijzigingen in voorwaarden en tarieven;
- Het invoeren en beheren van de benodigde offertes, onderhoudscontracten en bouwkundige en installatietechnische gegevens in softwarepakket Twinq;
- Advisering van VvE besturen over de benodigde onderhouds- en dienstencontracten;
- Het afstemmen met de VvE besturen indien opdrachten boven het mandaat komen;
- Het (laten) opstellen van analyses omtrent schades, herhaalstoringen en klachten;
- Erop toezien dat schades worden gemeld bij de verzekering en/of tussenpersoon;
- Het (laten) opstellen van analyses omtrent schades, herhaalstoringen en klachten;
- Steekproefsgewijs controleren van de overeengekomen contractwerkzaamheden;
- Aandragen van beheerinformatie aan de Financiële administratie en Bestuurlijk beheer ten behoeve van managementrapportages en jaarverslagen;
- Het managen van kleinschalige projecten vanaf kantoor.
Over Newomij
Newomij is in 65 jaar uitgegroeid tot één van de grootste particuliere vastgoedondernemingen van Nederland. Een oer-Hollands familiebedrijf met een sterk wij-gevoel, een lange historie en een frisse blik op de toekomst. Met ruim 85 professionals richten we ons op lange termijn relaties en verbindingen met medewerkers, klanten en relaties. Integriteit, betrouwbaarheid en oprechte betrokkenheid zijn daarom heel belangrijk voor ze. We bouwen en beheren haar eigen vastgoedportfolio en bieden VvE Beheer en financieren vastgoed voor beleggers.
Vanaf de oprichting heeft Newomij een omvangrijke vastgoedportefeuille weten op te bouwen. Stap voor stap, met aandacht voor kwaliteit en oog voor de langere termijn. Een aanpak die heeft geleid tot een portefeuille die bestaat uit woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimtes in zowel Nederland als Duitsland. Het is een portefeuille om trots op te zijn.
VvE Beheer
De business unit VvE Beheer van Newomij heeft meer dan 32.000 eenheden in beheer voor ruim 450 VvE’s, verspreid over heel Nederland. Het gaat vooral om VvE’s van grotere complexe gebouwen, met appartementen, winkels, kantoren en parkeergarages. Onze 28 enthousiaste accountmanagers en supportspecialisten verzorgen het administratief en financieel beheer, bestuurlijk beheer én het technisch beheer. Omdat we de eigenaars en gebruikers écht goed kennen, zijn we wendbaar en kunnen we altijd snel schakelen. Onze kennis en kunde stellen we in de vorm van VvE consultancy ook beschikbaar aan ontwikkelaars, bouwers en andere vastgoedondernemers.
Aanbod
Naast een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, ziet Newomij persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers als een vereiste en biedt daarom zeer goede ontwikkelingsmogelijkheden. Werken voor Newomij betekent werken in een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s. Verder is het kantoor voorzien van alle gemakken; koffie-corners, lunch en eigen fitnessruimte.
Profiel
- Je hebt een afgeronde MBO opleiding (bij voorkeur een facilitaire of bouwkundige-, installatietechnische opleiding);
- Je hebt werkervaring opgedaan bij bijvoorbeeld een service afdeling van een aannemer of installateur;
- Je bent in staat een relatie op te bouwen met eigenaren, VvE bestuursleden en leveranciers;
- Je gaat probleemoplossend te werk, kan schakelen met verschillende partijen en doorziet het hele proces;
- Je bent zelfstandig, proactief, flexibel en accuraat;
- Je bent goed in het voeren van administratie en hebt de lopende zaken inzichtelijk;
- Mondeling en schriftelijk goed onderlegd (Nederlands/Engels);
- Je bent bereid mee te draaien in het consignatiedienstrooster.