Service Coördinator VvE Beheer

Ben jij accuraat, volhardend en leergierig, heb je brede interesse in vastgoedbeheer? Dan hebben wij een uitdagende functie voor je en zijn wij op zoek naar jou!

Functie

Je bent als service coördinator verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud, de schade afhandeling en het ondersteunen van de VvE’s uit de portefeuille waarvoor Newomij het technisch beheer voert.

Je komt in een hecht team te werken van zeer enthousiaste en betrokken medewerkers, die iedere dag werken aan kwaliteit en professionaliteit van de dienstverlening. De communicatielijnen binnen de afdeling zijn kort en er heerst een open en informele sfeer. Je primaire taak zal bestaan uit het zorgdragen voor een accurate en gedegen administratie betreffende lopende storingen en Contractbeheer van aanname tot en met nazorg.

Je taken omvatten onder andere;

  • Het invoeren en beheren va de benodigde onderhouds- en dienstencontracten in softwarepakket Twinq;
  • Adviseren over de benodigde onderhouds- en dienstencontracten;
  • Namens de VvE afsluiten van onderhouds- en dienstencontracten;
  • Inventariseren en archiveren van bouwkundige en installatietechnische gegevens van het gebouw
  • Het in ontvangst nemen en beoordelen van storingsmeldingen, reparatieverzoeken, schades en klachten die horen bij de gecontracteerde dienstverlening van de VvE;
  • Verzorgen van schriftelijke opdrachten aan aannemers, installateurs, schoonmaakbedrijven, huismeesters, onderzoekslaboratoria etc. om werkzaamheden uit te laten voeren;
  • Het afstemmen met de VvE besturen indien opdrachten boven het mandaat komen;
  • Het (laten) opstellen van analyses omtrent schades, herhaalstoringen en klachten;
  • Erop toezien dat schades worden gemeld bij de verzekering en/of tussenpersoon;
  • Steekproefsgewijs controleren van de overeengekomen contractwerkzaamheden;
  • Het verzorgen van de administratie rond het technisch beheer waaronder het controleren van facturen, bijhouden en aanvullen  van logboeken en het beoordelen van wijzigingen in voorwaarden en tarieven;
  • Aandragen van beheerinformatie aan de Financiële administratie en Bestuurlijk beheer ten behoeve van managementrapportages en jaarverslagen;
  • Het managen van kleine projecten vanaf kantoor (offertes opvragen ed.);
  • Consignatiedienst: De meldingen worden na werktijd doorgeschakeld naar een extern klantcontactcentrum. Voor escalaties dient de service coördinator beschikbaar te zijn als achterwacht.

Aanbod

  • Newomij biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Concurrerende consignatiedienstvergoeding;
  • Het kantoor is voorzien van alle gemakken; koffie-corners, lunch en eigen fitnessruimte;
  • Newomij stimuleert mogelijkheden voor opleiding en professionele ontwikkeling;
  • 29 vakantiedagen.

Kandidaat

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding (bij voorkeur een facilitaire of bouwkundige-, installatietechnische opleiding);
  • Tussen de 2 en 5 jaar werkervaring, bijvoorbeeld bij een service afdeling van een aannemer of installateur;  starters zijn ook welkom om te reageren;
  • Je bent in staat een relatie op te bouwen met eigenaren, VvE bestuursleden en leveranciers;
  • Je bent zelfstandig, proactief, flexibel en accuraat;
  • Je bent goed in het voeren van administratie en hebt de lopende zaken inzichtelijk;
  • Mondeling en schriftelijk goed onderlegd (Nederlands/Engels).
  • Je bent bereidt mee te draaien in het consignatiedienstrooster.

Interesse? Solliciteren? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager