Reparaties en storingen doorgeven voor uw VvE

Hoe meld ik een reparatieverzoek of storing?

Scan de QR-code

Meld dat iets stuk is met de QR-code op deze pagina. Dit gaat heel makkelijk:

  • Scan de QR-code met de camera van je mobiel of tablet.
  • Vul postcode, huisnummer en contactgegevens in.
  • Volg de stappen op je scherm.
  • Voltooi je melding met WhatsApp.
  • Ontvang updates via WhatsApp.

Aandachtspunten:

  • Bekijk je deze website op jouw mobiel? Gebruik dan deze link.
  • Heb je géén QR in je woning of gebouw, laat het ons dan weten. Dan sturen wij er graag eentje op.

Snel en eenvoudig: reparaties en storingen doorgeven

Als bewoner wilt u dat reparaties en storingen zo snel mogelijk worden verholpen. Dat gaat nu heel eenvoudig en snel. Met het scannen van een QR-code, het beantwoorden van enkele vragen en eventueel uploaden van foto’s geeft u een melding door met uw smartphone of tablet. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week. De melding leggen we meteen vast in ons online VvE-portaal. Direct worden reparateurs of monteurs ingeschakeld om de reparatie of storing te verhelpen. Via WhatsApp ontvangt u berichten over het verloop en de status van uw melding.

Deze dienst is alleen beschikbaar als uw VvE ook Technisch Beheer afneemt bij Newomij en als u eigenaar van de woning bent.

Heeft u (nog) geen toegang of heeft u hier vragen over? Vul dan het contactformulier in.

Spoedsituatie?

Bel dan direct naar 088 639 66 45. We zijn 24/7 bereikbaar voor noodsituaties.

Team VvE-Technisch Beheer

Martijn Julius

Teamleider Technisch Beheer

Gijs Pappot

Accountmanager VvE Beheer / Senior Service coordinator

Chantal Wiersma

Service coördinator VvE Beheer

Marcel Roelofsen

Service Coördinator VvE Beheer

Melissa Suijkerbuijk

TECHNISCH VASTGOED MANAGER VVE BEHEER