Reparaties en storingen doorgeven voor uw VvE

Hoe meld ik een reparatieverzoek of storing?
Scan de QR-code
Meld dat iets stuk is met de QR-code op deze pagina. Dit gaat heel makkelijk:
- Scan de QR-code met de camera van je mobiel of tablet.
- Vul postcode, huisnummer en contactgegevens in.
- Volg de stappen op je scherm.
- Voltooi je melding met WhatsApp.
- Ontvang updates via WhatsApp.
Aandachtspunten:

Snel en eenvoudig: reparaties en storingen doorgeven
Als bewoner wilt u dat reparaties en storingen zo snel mogelijk worden verholpen. Dat gaat nu heel eenvoudig en snel. Met het scannen van een QR-code, het beantwoorden van enkele vragen en eventueel uploaden van foto’s geeft u een melding door met uw smartphone of tablet. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week. De melding leggen we meteen vast in ons online VvE-portaal. Direct worden reparateurs of monteurs ingeschakeld om de reparatie of storing te verhelpen. Via WhatsApp ontvangt u berichten over het verloop en de status van uw melding.
Deze dienst is alleen beschikbaar als uw VvE ook Technisch Beheer afneemt bij Newomij en als u eigenaar van de woning bent.
Heeft u (nog) geen toegang of heeft u hier vragen over? Vul dan het contactformulier in.
Spoedsituatie?
Bel dan direct naar 088 639 66 45. We zijn 24/7 bereikbaar voor noodsituaties.