Reparatie & onderhoud

Reparatie

In elke woning gaat wel eens iets kapot. Dat is vervelend, maar in veel gevallen kunt u het zelf oplossen. Bijvoorbeeld als er een lampje moet worden vervangen of als de gootsteen verstopt is.

Wilt u dat wij iets repareren?

Dien dan een reparatieverzoek in via Mijn Newomij. Heeft u (nog) geen account? Ga dan naar Mijn Newomij om uzelf te registreren. U kunt ons ook bellen op 088 639 66 45 of een e-mail sturen naar tb@newomij.nl.

Wilt u een grote klus (laten) uitvoeren?

Bent u van plan de badkamer of keuken te vervangen, een muur te verwijderen of een andere grote verbouwing uit te voeren? Dan moet u eerst schriftelijk toestemming vragen aan Newomij. Samen kijken we naar de mogelijkheden en bepalen we hoe de klus het beste kan worden uitgevoerd. Dien daarvoor een verzoek in via Mijn Newomij. U kunt ook een e-mail sturen naar tb@newomij.nl of bellen naar 088 639 66 45.

Onderhoud

Newomij onderhoudt de buitenkant van uw woning. Woont u in een appartementencomplex, dan zijn ook de gemeenschappelijke ruimten en buitenruimte in beheer van Newomij. Denk bijvoorbeeld aan het uitvoeren van schilderwerk, voegwerk of plaatsen van nieuwe dakbedekking. Ruim voor de start van de werkzaamheden ontvangt u hierover bericht.

Heeft u vragen of wilt u iets melden?

Stuur uw vraag of verzoek in via Mijn Newomij of mail naar tb@newomij.nl. Twijfelt u of u zelf iets mag uitvoeren? Raadpleeg dan het Onderhouds ABC.