Medewerker VvE Support/Debiteuren

Ben jij accuraat, gestructureerd, communicatief vaardig en energiek? Haal jij voldoening uit het voeren van een correcte administratie voor onze VvE’s en het verzamelen van de juiste benodigde gegevens om jouw werk uit te voeren?  Dan bieden wij een interessante, servicegerichte functie voor jou binnen de afdeling VvE Beheer van Newomij.

Over de functie

In jouw rol als medewerker Debiteuren kom je het team versterken dat zich bezighoudt met het debiteurenbeheer. Je beheert de debiteurenmailbox, verzorgt de ledenadministratie en voert periodiek de debiteurenbewaking uit. Je begeleidt het aanmaning- en incassotraject en bent hierbij de spil tussen het bestuur (van de VvE), een incassobureau en de achterstallige eigenaar. Daarnaast werk je samen met de andere disciplines binnen het financieel administratieve proces, technisch beheer en accountmanagement.

Kennis en vaardigheden

  • je hebt een afgeronde relevante mbo-opleiding (bij voorkeur in financieel-administratieve richting);
  • je hebt ervaring met het uitvoeren van het debiteurenbeheer en de debiteurenbewaking;
  • je hebt tussen de 2 en 5 jaar werkervaring;
  • je bent in staat een relatie op te bouwen met eigenaren, VvE-bestuursleden en leveranciers;
  • je bent zelfstandig, proactief, flexibel en accuraat; kortom je bent een echte duizendpoot!
  • je bent goed in het voeren van administratie en hebt de lopende zaken inzichtelijk;
  • je kan goed samenwerken met collega’s;
  • je bent mondeling en schriftelijk goed onderlegd (Nederlands/Engels);
  • je hebt goede kennis van en ervaring met Office, met name Word en Excel;
  • bij voorkeur heb je ervaring met Twinq.

Aanbod

  • een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, met onder andere een vaste dertiende maand en 8,33% vakantiegeld;
  • goede ontwikkelingsmogelijkheden: Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
  • 32 tot 40-urige werkweek, werkuren zijn flexibel in te delen (parttime werken is bespreekbaar);
  • 27 vakantiedagen en 2 collectieve vrije dagen;
  • een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s;
  • een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en fitnessruimte.

Over Newomij

Bij Newomij – een oer-Hollands en toekomstgericht familiebedrijf uit Naarden – zetten we ons sinds 1958 in voor kwalitatief en duurzaam Nederlands vastgoed. Om in te wonen, werken en winkelen. Onze 85 medewerkers werken vanuit drie business units: Vastgoed, Financieringen en VvE Beheer. Newomij staat onafhankelijk en sterk in de vastgoedmarkt en streeft naar langdurige samenwerkingsrelaties met haar partners. Drie kernwaarden bepalen ons DNA: Wij ondernemen, Wij zijn betroken, Wij houden focus.

Over de afdeling VvE Beheer en team Financiële Administratie

De business unit VvE Beheer van Newomij heeft meer dan 32.000 eenheden in beheer voor ruim 450 VvE’s, verspreid over heel Nederland. Het gaat vooral om VvE’s van grotere complexe gebouwen, met appartementen, winkels, kantoren en parkeergarages. Onze teams verzorgen het administratief en financieel beheer, bestuurlijk beheer én het technisch beheer. Omdat we de eigenaars en gebruikers écht goed kennen, zijn we wendbaar en kunnen we altijd snel schakelen. Onze kennis en kunde stellen we in de vorm van VvE consultancy ook beschikbaar aan ontwikkelaars, bouwers en andere vastgoedondernemers.

In het verlengde van het voeren van de financiële administraties ondersteunt het team Financiële Administratie de accountmanager bij het plannen, organiseren, agenderen en uitwerken van de bestuur- en ledenvergaderingen waarbij alle facetten van het beheren van vastgoed en het besturen van verenigingen aan de orde komen.

Cultuur

Onze collega’s zijn betrokken, hebben respect voor elkaar en geven elkaar de ruimte. We leren van ieders inzichten, versterken elkaar en er is ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Samen maken onze medewerkers Newomij sterker. Als ‘lid van de familie’ telt iedere collega mee en levert een bijdrage aan onze authentieke reputatie als onafhankelijke vastgoedonderneming. Integer, respectvol en betrouwbaar. En altijd: ondernemend en met de blik vooruit.

Interesse? Solliciteren? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager