Medewerker VvE-Support / Debiteuren- en Crediteurenbeheer (32-40 uur per week)

Ben jij accuraat, gestructureerd, communicatief vaardig en energiek? Haal jij voldoening uit het voeren van een correcte administratie voor onze VvE’s en het verzamelen van de juiste benodigde gegevens om jouw werk uit te voeren? Dan bieden wij een interessante, servicegerichte functie voor jou binnen de afdeling VvE Beheer van Newomij.

Over de functie

In jouw rol als medewerker debiteuren- en crediteurenbeheer kom je het team versterken dat zich bezighoudt met de debiteuren- en crediteurenprocessen. Je bent het aanspreekpunt voor het debiteuren- en crediteurenbeheer en werkt samen met de andere disciplines binnen het financieel administratieve proces, technisch beheer en accountmanagement.

Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden 

  • Het afhandelen van inkomende mail van de gemeenschappelijke debiteuren- en crediteurenmailbox;
  • Het uitvoeren van de periodieke debiteurenbewaking;
  • Telefonisch contact met eigenaren, bestuursleden en leveranciers;
  • Het onderhouden van de relatiegegevens;
  • Het verwerken van facturen en declaraties;
  • Het bewaken van nog te betalen facturen;
  • Het behandelen van betalingsherinneringen;
  • Het controleren van de grootboekadministratie. 

Over Newomij

Newomij is in 65 jaar uitgegroeid tot één van de grootste particuliere vastgoedondernemingen van Nederland. Een oer-Hollands familiebedrijf met een sterk wij-gevoel, een lange historie en een frisse blik op de toekomst. Met ruim 85 professionals richten we ons op lange termijn relaties en verbindingen met medewerkers, klanten en relaties. Integriteit, betrouwbaarheid en oprechte betrokkenheid zijn daarom heel belangrijk voor ze. We bouwen en beheren haar eigen vastgoedportfolio en bieden VvE Beheer en financieren vastgoed voor beleggers.

Vanaf de oprichting heeft Newomij een omvangrijke vastgoedportefeuille weten op te bouwen. Stap voor stap, met aandacht voor kwaliteit en oog voor de langere termijn. Een aanpak die heeft geleid tot een portefeuille die bestaat uit woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimtes in zowel Nederland als Duitsland. Het is een portefeuille om trots op te zijn.

Over de afdeling VvE Beheer en team Financiële Administratie

De business unit VvE Beheer van Newomij heeft meer dan 32.000 eenheden in beheer voor ruim 450 VvE’s, verspreid over heel Nederland. Het gaat vooral om VvE’s van grotere complexe gebouwen, met appartementen, winkels, kantoren en parkeergarages. Onze 22 enthousiaste accountmanagers en supportspecialisten verzorgen het administratief en financieel beheer, bestuurlijk beheer én het technisch beheer. Omdat we de eigenaars en gebruikers écht goed kennen, zijn we wendbaar en kunnen we altijd snel schakelen. Onze kennis en kunde stellen we in de vorm van VvE consultancy ook beschikbaar aan ontwikkelaars, bouwers en andere vastgoedondernemers.

In het verlengde van het voeren van de financiële administraties ondersteunt het team Financiële Administratie de accountmanager bij het plannen, organiseren, agenderen en uitwerken van de bestuur- en ledenvergaderingen waarbij alle facetten van het beheren van vastgoed en het besturen van verenigingen aan de orde komen.

Aanbod

Naast een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket (waaronder een dertiende maand), ziet Newomij persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers als een vereiste en biedt daarom zeer goede ontwikkelingsmogelijkheden. Werken voor Newomij betekent werken in een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s. Verder is het kantoor voorzien van alle gemakken; koffie-corners, lunch en eigen fitnessruimte.

Cultuur

Onze collega’s zijn betrokken, hebben respect voor elkaar en geven elkaar de ruimte. We leren van ieders inzichten, versterken elkaar en er is ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Samen maken onze medewerkers Newomij sterker. Als ‘lid van de familie’ telt iedere collega mee en levert een bijdrage aan onze authentieke reputatie als onafhankelijke vastgoedonderneming. Integer, respectvol en betrouwbaar. En altijd: ondernemend en met de blik vooruit.

Profiel

  • je hebt een afgeronde relevante MBO-opleiding (bij voorkeur in financieel-administratieve richting);
  • je hebt minimaal 2 jaar werkervaring;
  • je bent in staat een relatie op te bouwen met eigenaren, VvE-bestuursleden en leveranciers;
  • je bent zelfstandig, proactief, flexibel en accuraat; kortom je bent een echte duizendpoot!
  • je bent goed in het voeren van administratie en hebt de lopende zaken inzichtelijk;
  • je kan goed samenwerken met collega’s;
  • je bent mondeling en schriftelijk goed onderlegd (Nederlands/Engels);
  • je hebt goede kennis van en ervaring met Office, met name Word, Excel en Outlook;
  • bij voorkeur heb je ervaring met Twinq.

Interesse? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager