Medewerker Vastgoed Support Techniek
Ben jij accuraat, klantvriendelijk en resultaatgericht ingesteld? Dan zoeken wij jou!
In de rol van medewerker Vastgoed Support Techniek ben je onmisbaar als het gaat om het beheer van onze woningen. Heb jij een passie voor vastgoed, vind je het leuk om mensen blij en gelukkig te maken en ben je administratief sterk? Wij hebben de perfecte uitdaging voor jou.
Over de afdeling en de functie
De woningportefeuille bestaat uit ca 3.000 woningen in Nederland en wordt beheerd door de afdeling Vastgoed, bestaande uit Technisch Management, Asset Management en Support. Het team Vastgoed Support Techniek bestaat uit 6 supportmedewerkers en 1 teamleider, die samen verantwoordelijk zijn voor het beheren van de woningen en bedrijfsruimten. Er wordt portefeuillegestuurd gewerkt. Ieders rol is helder en samen sta je voor het resultaat.
Als Medewerker Vastgoed Support Techniek ben je medeverantwoordelijk voor het technisch beheer van jouw deel van de woningportefeuille. Je werkt nauw samen met de Technisch Vastgoed Manager en de Asset Manager van jouw portefeuilleteam. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze huurders en leveranciers. Verder ben je medeverantwoordelijk voor servicecontracten en administratie. Je hebt een kritische blik op de processen, adviseert hoe we processen en werkwijzen kunnen verbeteren en zoekt hiervoor de samenwerking met andere collega’s en afdelingen.
Je werkt mee in het supportteam bij het aannemen en uitzetten van storingen en reparatieverzoeken, waarbij je bijdraagt aan het ‘first-time-fix’-principe. Je houdt de voortgang van lopende meldingen in de gaten en informeert de huurder hier pro-actief over. Je organiseert de dagelijkse werkzaamheden van het supportteam en bent voor de collega’s dé vraagbaak voor technische vragen. Je werkt mee aan de voorbereiding en opdrachtverstrekking voor groot onderhoud, verduurzaming en transformaties en zorgt dat de huurders op de hoogte zijn van de werkzaamheden, de planning en wat dit voor hun betekent.
Je takenpakket is als volgt
- Je bent verantwoordelijk voor het technisch beheer van een deel van onze woningportefeuille, zowel voor dagelijks als voor planmatig onderhoud en mutatieonderhoud.
- Je werkt nauw samen met het portefeuilleteam en bent het eerste aanspreekpunt voor onze huurders en leveranciers.
- Je neemt storingen en reparatieverzoeken aan en zet deze uit, met ‘first-time-fix’ als uitgangspunt.
- Je houdt de voortgang van meldingen en lopende werkzaamheden in de gaten en informeert huurders pro-actief.
- Je organiseert de dagelijkse werkzaamheden van het supportteam en bent de vraagbaak voor technische vragen.
- Je zet opdrachten goed in het systeem, controleert facturen en voert licht administratieve taken uit.
- Je hebt een kritische blik op processen en adviseert over verbeteringen, zowel binnen als buiten je eigen team.
Kennis en vaardigheden
- Je hebt HBO werk- en denkniveau.
- Je hebt ervaring in vastgoedbeheer en technische ondersteuning.
- Je bent communicatief sterk en klantgericht.
- Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail.
- Je bent een teamspeler en zoekt actief samenwerking op.
Je herkent jezelf in de kernwaarden van Newomij: “Wij ondernemen. Wij zijn betrokken. Wij houden focus.”
Aanbod
- Werken binnen een familiebedrijf waar eigen initiatieven worden gewaardeerd;
- Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
- 32/40-urige werkweek, flexibel in te delen (parttime werken is bespreekbaar);
- 29 vakantiedagen;
- Een dynamische omgeving met gemotiveerde collega’s;
- Een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en eigen fitnessruimte.
Over Newomij
Bij Newomij – een oer-Hollands en toekomstgericht familiebedrijf uit Naarden – zetten we ons sinds 1958 in voor kwalitatief en duurzaam Nederlands vastgoed. Om in te wonen, werken en winkelen. Onze 85 medewerkers werken vanuit drie business units: Vastgoed, Financieringen en VvE Beheer. Newomij staat onafhankelijk en sterk in de vastgoedmarkt en streeft naar langdurige samenwerkingsrelaties met haar partners. Drie kernwaarden bepalen ons DNA: Wij ondernemen, Wij zijn betroken, Wij houden focus.
Vanaf de oprichting heeft Newomij een omvangrijke vastgoedportefeuille weten op te bouwen. Stap voor stap, met aandacht voor kwaliteit en oog voor de langere termijn. Een aanpak die heeft geleid tot een portefeuille die bestaat uit woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimtes in zowel Nederland als Duitsland. Het is een portefeuille om trots op te zijn.
Cultuur
Onze collega’s zijn betrokken, hebben respect voor elkaar en geven elkaar de ruimte. We leren van ieders inzichten, versterken elkaar en er is ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Samen maken onze medewerkers Newomij sterker. Als ‘lid van de familie’ telt iedere collega mee en levert een bijdrage aan onze authentieke reputatie als onafhankelijke vastgoedonderneming. Integer, respectvol en betrouwbaar. En altijd: ondernemend en met de blik vooruit.