Medewerker Support Commercieel Vastgoed (32-40 uur per week) 

Geeft het jou energie als écht geen enkele werkdag hetzelfde is? Houd je ervan om veel contact te hebben met de huurders van kantoorruimten, winkels en overig commercieel vastgoed? Houd je van doorpakken en snel schakelen met leveranciers om onze huurders van de allerbeste support te voorzien? Wij hebben een heel afwisselende functie voor je in onze business unit Vastgoed. 

Over de functie 

Als Medewerker Support Commercieel Vastgoed zet jij je in voor een optimale huurderstevredenheid. Jij bent vaak het eerste aanspreekpunt, je ondersteunt collega’s, voorziet hen van de juiste informatie en je bent altijd up-to-date.  

In onze business unit Vastgoed zijn in totaal 25 zeer enthousiaste collega’s en 3 managers verantwoordelijk voor het Assetmanagement, Technisch management, Technische support, Verhuurmanagement en Transactiemanagement. De portefeuille Commercieel Vastgoed omvat circa 40 kantoren en winkelcentra in Nederland. Iedere dag werk je samen aan de kwaliteit en professionaliteit van onze dienstverlening. Communicatielijnen binnen de afdeling zijn kort, de sfeer is open en informeel.  

Je taken omvatten onder andere: 

  • Het onderhouden van intensieve en veelvuldige contacten met huurders van kantoren, winkels en bedrijfsruimten, makelaars en leveranciers; 
  • Het plannen van afspraken met huurders; 
  • Het in gang zetten van (onderhouds/support)werkzaamheden en het informeren van huurders hierover; 
  • Het regelen van alle administratieve zaken bij nieuwe verhuur, wijzigingen of contractverlengingen. 

Kennis en vaardigheden

  • Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO opleiding (bij voorkeur in een commercieel-administratieve en/of technische richting);  
  • Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie in het vastgoed is een pré;  
  • Je bent een teamplayer, oplossingsgericht en gewend om met doelstellingen te werken;  
  • Je bent accuraat en sterk in administratieve organisatie en processen;  
  • Je bent proactief en trekt zaken naar je toe; 
  • Mondeling en schriftelijk goed onderlegd (Nederlands/Engels);  
  • Digitaal vaardig en voldoende kennis van MS Teams, Sharepoint en Office; 
  • Kennis van functie specifieke programma’s als Yardi is een pré;
  • Je herkent jezelf in de kernwaarden van Newomij: “Wij ondernemen. Wij zijn betrokken. Wij houden focus.”;
  • Fijn als je in de omgeving van ons kantoor in Naarden woont.

Aanbod

  • Newomij biedt goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden 
  • Het kantoor is van alle gemakken voorzien; koffie-corners, bedrijfsrestaurant en een eigen fitnessruimte 
  • Newomij stimuleert mogelijkheden voor opleiding en professionele ontwikkeling 
  • 27 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek)

Over Newomij

Bij Newomij – een oer-Hollands en toekomstgericht familiebedrijf uit Naarden – zetten we ons sinds 1958 in voor kwalitatief en duurzaam Nederlands vastgoed. Om in te wonen, werken en winkelen. Onze 85 medewerkers werken vanuit drie business units: Vastgoed, Financieringen en VvE Beheer. Newomij staat onafhankelijk en sterk in de vastgoedmarkt en streeft naar langdurige samenwerkingsrelaties met haar partners. Drie kernwaarden bepalen ons DNA: Wij ondernemen, Wij zijn betroken, Wij houden focus.  

Vanaf de oprichting heeft Newomij een omvangrijke vastgoedportefeuille weten op te bouwen. Stap voor stap, met aandacht voor kwaliteit en oog voor de langere termijn. Een aanpak die heeft geleid tot een portefeuille die bestaat uit woningen, winkels, kantoren en bedrijfsruimtes in zowel Nederland als Duitsland. Het is een portefeuille om trots op te zijn.   

Interesse? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager