Medewerker Crediteuren (32-40 uur per week)

Gaat jouw hart sneller kloppen van facturen en financiële overzichten? Vind je het leuk om mee te denken om bestaande processen beter, efficiënter en slimmer te maken? Houd jij ervan om in een groeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou binnen onze Concernadministratie.

Over de afdeling en de functie

De afdeling bestaat uit een 11-tal collega’s elk met hun eigen aandachtsgebied rondom het Grootboek, Treasury, de Debiteuren- en Crediteurenadministratie.

De Concernadministratie ondersteunt de business units bij het nemen van de juiste beslissingen. Zij zorgt ervoor dat alle financiële informatie tijdig en juist wordt verwerkt. Dit betreft alle inkomende facturen, ontvangsten van huren en servicekosten en andere inkomenssoorten, rekening-couranten en mutaties voor de fiscale administratie. Aan de hand van een goede planning wordt maandelijks in samenspraak met control inzicht gegeven in de balans en het resultaat van de onderneming.

In de functie van Medewerker Crediteuren houd je je hoofdzakelijk bezig met het volgende:

  • Je bewaakt de voortgang en bent intern en extern het aanspreekpunt voor de verwerking en goedkeuring van facturen.
  • Samen met 2 collega’s werk je alle inkoopfacturen af en houdt voortdurend zicht op de hele workflow.
  • Je denkt proactief mee over verbeteringen in het gehele proces en doet verbetervoorstellen vanuit je rol als proceseigenaar. Je levert een bijdrage aan het opstellen van periodieke rapportages en bent actief betrokken bij de maand- en jaarafsluiting door o.a. het controleren van kostenposten en tussenrekeningen/(intern) doorbelastingen.
  • Je ondersteunt de Concernadministratie bij projecten en optimalisaties.

Kennis en vaardigheden

  • je hebt een afgeronde relevante MBO-opleiding en beschikt over een diploma in financiën/boekhouding.
  • je hebt tenminste 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • je bent onderzoekend en nieuwsgierig.
  • je bent sterk resultaatgericht, accuraat, een teamspeler en kan ook goed zelfstandig werken.
  • je hebt goede kennis van Microsoft Office, met name van Excel.
  • bij voorkeur heb je ervaring met Yardi of een vergelijkbaar ERP-systeem.
  • affiniteit met de vastgoedbranche is een pré.
  • de kernwaarden van Newomij zijn je op het lijf geschreven; “wij ondernemen, wij zijn betrokken en wij houden focus”.

Aanbod

  • werken binnen een familiebedrijf waar eigen initiatieven worden gewaardeerd.
  • de mogelijkheid je het hele financiële proces van een vastgoedbedrijf eigen te maken door deel te nemen aan projecten.
  • veel zelfstandigheid.
  • een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, met onder andere een vaste dertiende maand en 8,33% vakantiegeld;
  • goede ontwikkelingsmogelijkheden: Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
  • 40-urige werkweek, flexibel in te delen (parttime werken is bespreekbaar);
  • 27 vakantiedagen en 2 collectieve vrije dagen;
  • een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s;
  • een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en fitnessruimte. 

Over Newomij

Bij Newomij – een oer-Hollands en toekomstgericht familiebedrijf uit Naarden – zetten we ons sinds 1958 in voor kwalitatief en duurzaam Nederlands vastgoed. Om in te wonen, werken en winkelen. Onze 85 medewerkers werken vanuit drie business units: Vastgoed, Financieringen en VvE Beheer. Newomij staat onafhankelijk en sterk in de vastgoedmarkt en streeft naar langdurige samenwerkingsrelaties met haar partners. Drie kernwaarden bepalen ons DNA: Wij ondernemen, Wij zijn betrokken, Wij houden focus.

Cultuur

Onze collega’s zijn betrokken, hebben respect voor elkaar en geven elkaar de ruimte. We leren van ieders inzichten, versterken elkaar en er is ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Samen maken onze medewerkers Newomij sterker. Als ‘lid van de familie’ telt iedere collega mee en levert een bijdrage aan onze authentieke reputatie als onafhankelijke vastgoedonderneming. Integer, respectvol en betrouwbaar. En altijd: ondernemend en met de blik vooruit.

Interesse? Solliciteren? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager