Medewerker Crediteuren

Heb jij ervaring met het voorbereiden, invoeren en verwerken van inkoopfacturen? En het bewaken van de voortgang voor de goedkeuring van facturen in de workflow? Dan bieden wij een interessante functie voor jou. Als medewerker crediteuren word je onderdeel van de concernadministratie van Newomij en word je verantwoordelijk voor de crediteurenadministratie van Newomij.

Concernadministratie 

De concernadministratie ondersteunt de business units bij het nemen van de juiste beslissingen. De afdeling zorgt ervoor dat alle financiële informatie tijdig en juist wordt verwerkt. Dit betreft alle inkomende facturen, ontvangsten van huren en servicekosten en andere inkomenssoorten, rekening-couranten en mutaties ten behoeve van de fiscale administratie. Aan de hand van een goede planning wordt maandelijks in samenspraak met Control inzicht gegeven in de balans en het resultaat van de onderneming.

Cultuur 

Onze collega’s zijn betrokken, hebben respect voor elkaar en geven elkaar de ruimte. We leren van ieders inzichten, versterken elkaar en er is ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Samen maken onze medewerkers Newomij sterker. Als ‘lid van de familie’ telt iedere collega mee en levert een bijdrage aan onze authentieke reputatie als onafhankelijke vastgoedonderneming. Integer, respectvol en betrouwbaar. En altijd: ondernemend en met de blik vooruit.

Team en werkzaamheden

De afdeling bestaat uit een 11-tal collega’s elk met hun eigen aandachtsgebied rond het grootboek, treasury, debiteuren- en crediteurenadministratie. Ook worden er servicekostenafrekeningen  gemaakt en verzorgt de afdeling de aangifte van omzetbelasting en vennootschapsbelasting.

In deze functie houd je je hoofdzakelijk bezig met:

  • Voorbereiden, invoeren en verwerken van inkoopfacturen.
  • Bewaken van de voortgang voor de goedkeuring van facturen in de workflow.
  • Signaleren van naderende betalingstermijnen.
  • Afwikkelen van herinneringen van leveranciers.
  • Voorbereiden van het betaalproces.
  • Bijdragen aan het opstellen van periodieke rapportages.

Functieprofiel

  • Afgeronde relevante MBO opleiding.
  • Kennis van of affiniteit met de vastgoedbranche.
  • Aantoonbare ervaring met factuurafhandeling en crediteurenadministratie.
  • Kennis van kostensoorten als exploitatie en servicekosten.
  • Bij voorkeur ervaring met Yardi of een vergelijkbaar ERP-systeem.
  • Goede kennis van en ervaring met Office, met name Excel.
  • Zelfstandig en flexibel qua instelling en karakter.
  • De kernwaarden van Newomij zijn je op het lijf geschreven; “wij ondernemen, wij zijn betrokken en wij houden focus”.

Daarnaast ben je:

  • Klantgericht;
  • Communicatief vaardig;
  • Accuraat;
  • Onderzoekend en nieuwsgierig;
  • Teamplayer;
  • Resultaatgericht;
  • Pro-actief.

Interesse? Solliciteren? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager