Junior Acquisiteur

Ben jij de nieuwe teamplayer in ons acquisitieteam waarin we elke dag nieuwe woningontwikkelingen beoordelen? Word jij enthousiast van het beoordelen van de waarde potentie van een kantoorgebouw óf een wijkwinkelcentrum, ten behoeve van de uitbreiding van onze commerciële portefeuille? Zet jij je schouders onder het vergroten van een betaalbare huurwoningmarkt? Houd je van intensief samenwerken en snel schakelen met ontwikkelaars, makelaars en bouwers? Wil jij groeien en je ontwikkelen binnen een stabiel familiebedrijf in de dynamische vastgoedwereld?

Over de functie

Als Junior Acquisiteur zet jij je in om onze investeringsstrategie in (residentieel) vastgoed te realiseren. Je bereidt investeringsvoorstellen voor of ondersteunt bij verkooptransacties. Altijd met het doel om onze vastgoedportefeuille duurzaam en kwalitatief te ontwikkelen en mooie objecten aan te kopen door heel Nederland.

Je komt te werken in het team Vastgoed Transacties (onderdeel van de business unit Vastgoed) en je werkt intensief samen met de manager Transacties en de manager Verkoop en Taxaties. Binnen de business unit Vastgoed zijn in totaal 28 zeer enthousiaste collega’s en 3 managers verantwoordelijk voor het Assetmanagement, Technisch management en Transactiemanagement. De communicatielijnen binnen de afdeling zijn kort, de sfeer is open en informeel.

Je taken omvatten onder andere:

  • Ondersteunen bij het onderzoeken van acquisitiemogelijkheden:
    • Haalbaarheidsonderzoeken (opstellen quick scans/investeringsvoorstellen), prijsvorming (opstellen rekenmodellen), locatiebeoordeling en biedingstrajecten (opstellen biedingsbrieven).
    • Due Diligence-onderzoeken: controle op de volledigheid van de ontvangen informatie en de inhoudelijke beoordeling van de commerciële, juridische en technische informatie.
    • Contractvorming: beoordelen conceptaktes en overleg met notarissen.
  • Begeleiden van complexmatige verkooptrajecten:
    • Ondersteuning bij het opstellen van verkoopvoorstellen voor de directie.
    • Structurering van verkooptrajecten.
    • Verzamelen en beoordelen van de stukken benodigd voor de dataroom.
  • Assisteren bij verkoop van individuele woningen (uitponden):
    • Administratieve begeleiding
    • Bewaking van de verkoopdoelstellingen en ondersteuning Manager Transacties bij het opstellen van de kwartaalrapportage. 

Kennis en vaardigheden

  • Je hebt een afgeronde Bachelor of Masteropleiding in de richting van vastgoedkunde, bedrijfskunde, commerciële economie/bedrijfseconomie;
  • Je hebt 0-3 jaar werkervaring (bijvoorbeeld als taxateur in opleiding, makelaar of adviseur);
  • Je bent analytisch en cijfermatig sterk;
  • Je werkt accuraat en gestructureerd;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent pro-actief en trekt zaken naar je toe;
  • Je hebt affiniteit met de vastgoedmarkt;
  • Je bent een teamplayer, oplossingsgericht en gewend om met doelstellingen te werken;
  • Je bent mondeling en schriftelijk goed onderlegd (Nederlands/Engels);
  • Je hebt goede kennis van en ervaring met Excel;
  • Je herkent jezelf in de kernwaarden van Newomij: “Wij ondernemen. Wij zijn betrokken. Wij houden focus.”

Aanbod

Werken binnen een familiebedrijf waar eigen initiatieven worden gewaardeerd;

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en fitnessruimte;
  • Goede ontwikkelingsmogelijkheden: Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
  • Een dynamische omgeving met gemotiveerde collega’s;
  • 29 vakantiedagen (op basis van een 40-urige werkweek).

Over Newomij

Bij Newomij – een oer-Hollands en toekomstgericht familiebedrijf uit Naarden – zetten we ons sinds 1958 in voor kwalitatief en duurzaam Nederlands vastgoed. Om in te wonen, werken en winkelen. Onze 85 medewerkers werken vanuit drie business units: Vastgoed, Financieringen en VvE Beheer. Newomij staat onafhankelijk en sterk in de vastgoedmarkt en streeft naar langdurige samenwerkingsrelaties met haar partners. Drie kernwaarden bepalen ons DNA: Wij ondernemen, Wij zijn betroken, Wij houden focus.

De business unit Vastgoed van Newomij heeft een vastgoedportefeuille opgebouwd van ruim 3.500 wooneenheden en 130.000 m2 commercieel vastgoed, verspreid over heel Nederland. Ons vastgoed verbeteren en verduurzamen we continu en onze portefeuille breiden we gericht uit. Vooral met kwalitatief hoogwaardige en duurzame huurwoningen in het middenhuursegment. We realiseren ons dat we nergens zijn zonder onze huurders. Voor hen realiseren we duurzame waarde met een optimale dienstverlening.

Cultuur

Onze collega’s zijn betrokken, hebben respect voor elkaar en geven elkaar de ruimte. We leren van ieders inzichten, versterken elkaar en er is ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Samen maken onze medewerkers Newomij sterker. Als ‘lid van de familie’ telt iedere collega mee en levert een bijdrage aan onze authentieke reputatie als onafhankelijke vastgoedonderneming. Integer, respectvol en betrouwbaar. En altijd: ondernemend en met de blik vooruit.

Interesse? Solliciteren? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager