Intern Accountmanager Vastgoedfinancieringen

Ben jij thuis in het verwerken en beheren van financieringen voor beleggingsvastgoed? Ben jij iemand die controleert, de regie houdt en een goede gesprekspartner is voor de notaris? Dan bieden wij een interessante functie voor jou.

Newomij

Bij Newomij – een oer-Hollands en toekomstgericht familiebedrijf uit Naarden – zetten we ons sinds 1958 in voor kwalitatief en duurzaam Nederlands vastgoed. Om in te wonen, werken en winkelen. Onze 85 medewerkers werken vanuit drie business units: Vastgoed, Financieringen en VvE Beheer. Newomij staat onafhankelijk en sterk in de vastgoedmarkt en streeft naar langdurige samenwerkingsrelaties met haar partners. Drie kernwaarden bepalen ons DNA: Wij ondernemen, Wij zijn betroken, Wij houden focus.

De business unit Financieringen

Newomij verstrekt en beheert financieringen in Nederland aan professionele vastgoedbeleggers. Vastgoedportefeuilles van relaties bestaan overwegend uit residentieel vastgoed en incidenteel commercieel vastgoed in de vorm van combinatiepanden. Het doel van de business unit is om deze kwalitatief hoge portefeuille te beheren en op een gestructureerde werkwijze te laten groeien.

Het team bestaat uit drie collega’s, opererend vanuit Naarden. De enthousiaste en zeer betrokken medewerkers, werken iedere dag samen aan kwaliteit en professionaliteit van de dienstverlening. Het takenpakket is breed en de communicatielijnen zijn kort. We houden van een open en informele sfeer.

Functie

Vanaf het moment dat een aanvraag voor het financieren van vastgoed bij Newomij binnenkomt tot en met het passeren van de akte bij de notaris, ben jij als Intern Accountmanager Vastgoedfinancieringen betrokken. Je werkt nauw samen met de accountmanagers, je bereidt gesprekken voor met relaties en zorgt voor het complete dossier. Je draait je hand niet om voor het verwerken, opstellen en beheren van financieringen voor beleggingsvastgoed. Je werkt mee bij het opstellen van de financieringsoffertes en hypotheekaktes. Daarnaast ben je een gesprekspartner voor onze bestaande relaties en notarissen.  Heb jij affiniteit met vastgoedfinancieringen? Lever dan samen met het team een bijdrage aan de verdere professionalisering van onze business unit Financieringen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Gesprekken met relaties voorbereiden;
  • Voorbereiden en uitwerken van financieringsaanvragen;
  • Beoordelen van financieringsaanvragen;
  • Financieringsoffertes en notariële akten opstellen;
  • Relaties informeren over de voortgang van hun dossier;
  • Opvragen, controleren en beoordelen van documenten;
  • Beheren van de financieringsportefeuille en het uitvoeren van verlengingen en revisies;
  • Bewaken van de beheerprocessen;
  • Aanspreekpunt voor relaties, intermediairs en notarissen.

Functieprofiel

Je hebt ervaring in het verwerken en beheren van financieringen voor beleggingsvastgoed. Het is een vereiste dat je een hypotheekakte kan opstellen en hierover in gesprek kan met de notaris. Je bent inhoudelijk en communicatief sterk. Je bent gewend om zelfstandig te werken en vindt het ook prettig om samen te werken in een hecht team. Je hebt een hands-on mentaliteit. Daarnaast draag je bij aan het continue verbeteren van ons financieringsaanbod, onze processen en de professionele werkwijze van onze business unit.

Kennis en vaardigheden

  • je hebt een afgeronde HBO-opleiding (bijvoorbeeld in economische/juridische richting);
  • je hebt ervaring in de bancaire, notariële of relevante financiële sector;
  • je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • je werkt gestructureerd en efficiënt;
  • je beschikt over goede contactuele en communicatieve vaardigheden;
  • je hebt goede kennis van legal, risk en compliance;
  • je hebt een hands-on mentaliteit en bent een teamplayer.

Cultuur

Onze collega’s zijn betrokken, hebben respect voor elkaar en geven elkaar de ruimte. We leren van ieders inzichten, versterken elkaar en er is ruimte om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Samen maken onze medewerkers Newomij sterker. Als ‘lid van de familie’ telt iedere collega mee en levert een bijdrage aan onze authentieke reputatie als onafhankelijke vastgoedonderneming. Integer, respectvol en betrouwbaar. En altijd: ondernemend en met de blik vooruit.

Aanbod

  • een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, met onder andere een vaste dertiende maand en 8,33% vakantiegeld;
  • zeer goede ontwikkelingsmogelijkheden: Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
  • een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s;
  • een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en fitnessruimte.

Interesse? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager