Ik ben VvE-lid of bestuurder

Als lid of bestuurder van een Vereniging van Eigenaren wilt u alle zaken rondom uw VvE goed geregeld hebben. Bijvoorbeeld als er een storing is of wanneer onderhoud moet plaatsvinden. Al deze beheertaken zijn bij Newomij heel goed geregeld, zodat u daar weinig omkijken naar heeft. Als VvE-lid of bestuurder heeft u namelijk toegang tot uw VvE-portaal waar u eenvoudig zaken zelf kunt regelen. Heeft u andere vragen op het gebied van VvE-beheer of is er behoefte aan advies? Dan staan onze accountmanagers paraat om te helpen.

 

Medewerker Newomij met een headset, achter een bureau met monitoren.

Uw VvE-portaal: online toegang tot alle VvE-zaken

In uw persoonlijke, beveiligde online portal staan al uw VvE-zaken overzichtelijk bij elkaar. U kunt er 24/7 terecht voor:

  • alle relevante documenten
  • een actueel overzicht van de financiële situatie en administratie
  • de laatste stand van zaken op het gebied van technisch beheer *
  • het indienen van reparatieverzoeken en doorgeven van meldingen *

* Alleen indien u technisch beheer afneemt.

Heeft u (nog) geen account of wilt u meer weten over de mogelijkheden? Bekijk de instructievideo of neem contact met ons op.

Foto van Stephanie van Newomij

Informatie voor nieuwe VvE’s en leden

Bent u lid van een VvE die sinds kort wordt beheerd door Newomij? Of bent u zelf recent lid geworden van een VvE bij ons? Wij hebben de belangrijkste informatie overzichtelijk bij elkaar gezet. Op deze pagina leest u hoe het beheer van uw VvE is georganiseerd, welke afspraken er gelden en waar u terecht kunt met vragen.

Meld eenvoudig en snel uw reparaties en storingen

Als bewoner wilt u dat reparaties en storingen zo snel mogelijk worden verholpen. Dat gaat nu heel eenvoudig en snel. Met het scannen van een QR-code, het beantwoorden van enkele vragen en eventueel uploaden van foto’s geeft u een melding door met uw smartphone of tablet. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week. De melding leggen we meteen vast in ons online VvE-portaal. Direct worden reparateurs of monteurs ingeschakeld om de reparatie of storing te verhelpen. Via WhatsApp ontvangt u berichten over het verloop en de status van uw melding.

Deze dienst is alleen beschikbaar als uw VvE ook Technisch Beheer afneemt bij Newomij en als u eigenaar van de woning bent.

Heeft u (nog) geen toegang of heeft u hier vragen over? Vul dan het contactformulier in.

Spoedsituatie?

Bel dan direct naar 088 639 66 45. We zijn 24/7 bereikbaar voor noodsituaties.

VvE vergadering

Altijd persoonlijk contact

Elke vereniging heeft bij Newomij – vanaf het allereerste oriënterende gesprek – persoonlijke aandacht. U heeft een eigen accountmanager die het vaste aanspreekpunt is voor het verenigingsbestuur. Al onze VvE-specialisten hebben uitgebreide kennis en ervaring met de financiële en juridische aspecten van een VvE.

Onze accountmanagers VvE

Jelle Hakkert

Manager VvE Beheer

Patricia Visser

Teamleider Accountmanagement VvE Beheer

Richard Pasma

Accountmanager VvE Beheer
Richard Pasma

Carla Nagel

Accountmanager VvE Beheer

Said Tanha

Accountmanager VvE Beheer
Said-Tanha VVE

Pim Visser

Accountmanager VvE Beheer

Edwin Pallencaöe

Accountmanager VvE Beheer
Edwin Pallencaöe

Jord van Well

Accountmanager VvE Beheer

Elja Triloki-Damming

Accountmanager VvE Beheer

Alexa Op ’t Land

Accountmanager VvE Beheer