Ik ben huurder bij Newomij

Huren bij Newomij betekent dat u geen omkijken hebt naar groot onderhoud. Natuurlijk kan er iets kapot gaan dat gerepareerd moet worden of kan er schade ontstaan. Sommige reparaties kunt u zelf uitvoeren, andere worden door Newomij opgelost. Het melden van storingen, repareren van schade en regelen van andere woonzaken gaan eenvoudig via uw persoonlijke online omgeving.

Belangrijke informatie voor huurders

Huren bij Newomij

Heeft u vragen over uw huurwoning? Bijvoorbeeld als er iets wijzigt in uw persoonlijke situatie, als u gaat verhuizen of er als er vragen zijn over de betaling van de huur? We hebben alle informatie en veelgestelde vragen overzichtelijk op een rij gezet.

Spoed of geen spoed?

Voor spoedgevallen die niet kunnen wachten zijn wij op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 639 66 66. Tijdens weekenden, feestdagen en avonduren belt u rechtstreeks met de bedrijven die de storing komen oplossen. De contactgegevens staan in de eerste brief die u van ons heeft ontvangen of op het informatiebord in de gemeenschappelijke ruimte. Geen spoed? Dien uw melding of verzoek dan in via Mijn Newomij.

Reparatie en onderhoud

Simpele klusjes doet u zelf, grotere klussen worden uitgevoerd door Newomij. Ook het onderhoud van de buitenruimte en de gemeenschappelijke ruimten wordt door Newomij verzorgd. In Mijn Newomij kunt u 24/7 een melding of verzoek indienen. Twijfelt u of een klus door uzelf moet worden uitgevoerd? Raadpleeg dan eerst het Onderhouds ABC.
Vrouw met laptop op haar schoot

Uw woonzaken regelen via Mijn Newomij

Prettig wonen betekent ook dat u uw woonzaken snel en eenvoudig kunt regelen. Daarom is er Mijn Newomij, de persoonlijke online omgeving voor al uw woonzaken.

Wat kunt u zelf regelen in Mijn Newomij?

  • uw persoonlijke documenten inzien
  • een reparatie en/of informatieverzoek indienen
  • uw contactgegevens wijzigen

Heeft u nog geen account? Activeer uw account via de activatie e-mail die u van ons ontvangen heeft op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Geen code ontvangen of hulp nodig bij het activeren? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.