Ik ben huurder bij Newomij
Belangrijke informatie voor huurders
Huren bij Newomij
Spoed of geen spoed?
Reparatie en onderhoud
Uw woonzaken regelen via Mijn Newomij
Prettig wonen betekent ook dat u uw woonzaken snel en eenvoudig kunt regelen. Daarom is er Mijn Newomij, de persoonlijke online omgeving voor al uw woonzaken.
Wat kunt u zelf regelen in Mijn Newomij?
- uw persoonlijke documenten inzien
- een reparatie en/of informatieverzoek indienen
- uw contactgegevens wijzigen
Heeft u nog geen account? Activeer uw account via de activatie e-mail die u van ons ontvangen heeft op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Geen code ontvangen of hulp nodig bij het activeren? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
U kunt ook de app downloaden. Dit is gratis en kan via Google Play (op Android-toestellen) of App Store (voor iPhones).
Informatie over uw nieuwe woning
Betrekt u binnenkort een nieuwbouwwoning van Newomij? Wij hebben alle belangrijke informatie over uw nieuwe woning én over huren bij Newomij bij elkaar gezet. Op deze pagina vindt u een video waarin wij uitleggen hoe een oplevering verloopt, hoe reparaties en onderhoud zijn geregeld en vindt u handleidingen over de diverse installaties en apparatuur in uw woning.