Allround HR support coördinator (20-24 uur)

Wil jij je collega’s ondersteunen bij hun vragen op HR gebied? Sta je graag klaar voor een ander en ga je ook een lastige vraag over arbeidsvoorwaarden of verlofregels niet uit de weg? Ken je het HR-systeem AFAS of wil je je hier snel in verdiepen? Wij hebben de baan die bij jou past.

Over de functie

Als Allround HR support coördinator ben je namens het HR team hét aanspreekpunt voor alle medewerkers van Newomij. Veel vragen pak je zelf meteen op: je werkt hands-on. Over de antwoorden correspondeer je met de medewerkers en mutaties verwerk je in het HR-systeem AFAS. Met het team lever je een bijdrage aan nieuwe HR-projecten en een verdere professionalisering van HR binnen onze onderneming.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • bieden van allround HR support op het gebied van in-, door- en uitstroom;
  • verwerken van personeelsmutaties en individuele correspondentie met medewerkers;
  • aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden bij vragen over onder andere arbeidsvoorwaarden, het HR-systeem AFAS, verlof;
  • deelname aan projecten zoals het inrichten van het functiegebouw, het doorbouwen van het HR-systeem, de organisatie van opleidingen en trainingen en activiteiten rondom arbeidsomstandigheden;
  • je wordt dé expert van het HR-systeem AFAS: je genereert onder andere rapportages en overzichten en adviseert je collega’s over het gebruik.

Het HR team

Newomij is ambitieus en we groeien. Dat vraagt om een verdere professionalisering en versterking van de HR afdeling. De basis is gelegd en er ligt een duidelijke en intern gedragen visie. Dit jaar is het HR-systeem AFAS geïmplementeerd. De komende periode staat in het teken van het optimaliseren van het systeem en processen.

Het HR team bestaat uit de HR Manager en de HR support coördinator, die samen invulling en uitvoering geven aan een kwalitatief sterk HR-beleid en professionele HR support voor alle medewerkers van Newomij. De Allround HR support coördinator is een nieuwe functie (uitbreiding van de afdeling).

Profiel

Wij zoeken een HR support coördinator die snel kan schakelen in een nieuwe omgeving. Een aanpakker, die gestructureerd te werk gaat. Je houding is klantgericht en je bent communicatief vaardig in het contact met je collega’s. Je vindt het fijn om in een team met collega’s te werken, daarnaast ga je ook zelfstandig resultaatgericht aan de slag. Je bent proactief in het realiseren van oplossingen en je bent flexibel wanneer de situatie daar om vraagt. Je werkstijl is accuraat en efficiënt.

Kennis en vaardigheden:

  • je hebt een afgeronde relevante MBO+ opleiding (bijvoorbeeld HRM);
  • je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • affiniteit met vastgoed en/of zakelijke dienstverlening is een pré;
  • je kunt makkelijk overweg met verschillende systemen;
  • je hebt ruime ervaring met MS Office, AFAS-ervaring is mooi meegenomen;
  • Je bent ondernemend, betrokken en een teamplayer.

Aanbod

  • een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, met onder andere een vaste dertiende maand en 8,33% vakantiegeld;
  • zeer goede ontwikkelingsmogelijkheden: Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
  • een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s;
  • een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en fitnessruimte.

Interesse? Solliciteren? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager