Welke wijzigingen gaan jullie aanbrengen in mijn woning?
-
Welke wijzigingen gaan jullie aanbrengen in mijn woning?
We hebben op de 10de verdieping een modelwoning ingericht waarin u als bewoner kunt zien hoe de nieuwe situatie eruitziet. In september zijn er inloopdagen, zodat u een kijkje kunt nemen en informatie kunt vragen.
-
Wat voor hinder kan ik ervaren tijdens de werkzaamheden?
Waarschijnlijk ervaart u geluidsoverlast en ook zal er stof ontstaan. Wij voorzien u van tevoren van een afdekfolie, zodat u uw meubels daarmee kunt beschermen.
-
Ik ben niet aanwezig in de periode dat de werkzaamheden worden uitgevoerd. Wat moet ik dan doen?
Zorg dan tijdig voor een vervanger die de benodigde voorbereidingen kan treffen. Voor de voortgang van het project is het van belang dat de werkzaamheden conform planning uitgevoerd kunnen worden in uw woning.
-
Moet ik thuis blijven als de werkzaamheden worden uitgevoerd?
Dit is niet verplicht, maar mag uiteraard wel. Wel is het van belang dat u toegang geeft aan de woning omdat ook een deel van de werkzaamheden in huis plaatvinden.
-
Hoe kan ik me als bewoner voorbereiden op de werkzaamheden?
U ontvangt hierover aparte informatie, zodat u precies weet wat er van u wordt verwacht. In elk geval moeten alle balkons helemaal leeg zijn.
-
Hoe lang duren de werkzaamheden per verdieping?
De bouwkundige werkzaamheden, glas, klepramen en deuren vervangen duren 7 dagen per etages. De schilderwerkzaamheden starten meteen daarna en kunnen afhankelijk van de weersomstandigheden meerdere weken duren.
-
In welke volgorde worden de verduurzamingsacties uitgevoerd?
Het reinigen van de balkons is van boven naar beneden. De overige werkzaamheden van beneden naar boven, zie het schema bij de huismeester.