Newomij

Help!

Beheer Online is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld en is opgezet om zo eenvoudig mogelijk toegang te verkrijgen tot relevante informatie met betrekking tot uw Vereniging van Eigenaars.

Heeft u vragen over de werking van Beheer Online? Kijkt u dan eerst bij de veel voorkomende vragen hiernaast. Wellicht vindt u daar reeds het antwoord op uw vraag.

Wanneer u blijvende problemen ondervindt met het functioneren van Beheer Online of wanneer uw gegevens onjuist zijn, kunt u gebruik maken van het contactformulier.

Uw vraag of opmerking wordt verzonden naar de verenigingsbeheerder van uw Vereniging van Eigenaars. Deze neemt spoedig contact met u op.

Veel voorkomende vragen

  1. Welke informatie wordt er van mij opgeslagen in Beheer Online?
  2. Ik ontvang geen bevestigingsberichten van Beheer Online
  3. Mijn e-mailadres is gewijzigd of is incorrect
  4. Ik wil mijn wachtwoord veranderen
  5. Wat is een PDF-document?
  6. Ik heb een vraag die niet voorkomt in de lijst van veel voorkomende vragen
  1. Welke informatie wordt er van mij opgeslagen in Beheer Online?
    Beheer Online bevat alleen gegevens die nodig zijn voor een goede werking van het systeem: uw naam, relatienummer, bij welke vereniging(en) van eigenaars u behoort en of u eigenaar of bestuurder bent. Bij de activering van uw gebruikersprofiel heeft u zelf een e-mailadres en wachtwoord ingevoerd. U kunt uw gegevens inzien via de optie 'Gebruikersprofiel'. Uw gegevens worden nimmer ter beschikking gesteld van derden.
  2. Ik ontvang geen bevestigingsberichten van Beheer Online
    Wanneer u geen bevestigingsberichten van Beheer Online ontvangt per e-mail (bijvoorbeeld na het veranderen van uw wachtwoord of e-mailadres), controleer dan eerst de spam-folder van uw e-mailprogramma. U kunt voorkomen dat berichten van Beheer Online ten onrechte als spam worden aangemerkt door het adres 'beheeronline@newomij.nl' toe te voegen aan uw adresboek.
  3. Mijn e-mailadres is gewijzigd of is incorrect
    Wanneer uw e-mailadres is gewijzigd, kunt u een nieuwe adres opgeven via de optie 'Gebruikersprofiel wijzigen'. Als uw e-mailadres incorrect is omdat er bijvoorbeeld een typefout is gemaakt, kunt u een verzoek indienen om het e-mailadres dat aan uw profiel gekoppeld is te laten wijzigen. Gebruikt u hiervoor het contactformulier onder vermelding van het onjuiste en het juiste e-mailadres.
  4. Ik wil mijn wachtwoord veranderen
    U kunt zelf uw wachtwoord aanpassen via de optie 'Wachtwoord veranderen' in uw gebruikersprofiel. U ontvangt een bevestigingsbericht met uw nieuwe wachtwoord.
  5. Wat is een PDF-document?
    PDF (Portable Document Format) is een standaard voor het uitwisselen van documenten. Het PDF-formaat zorgt ervoor dat de documenten die u op uw beeldscherm raadpleegt of afdrukt identiek zijn aan de originele versies — ongeacht het computersysteem of het besturingsysteem dat u gebruikt. Om deze documenten te kunnen raadplegen, heeft u software nodig die PDF-bestanden kan lezen. Het meestgebruikte programma hiervoor is de (gratis) Reader van Adobe.
  6. Ik heb een vraag die niet voorkomt in de lijst van veel voorkomende vragen
    Vragen over de werking van Beheer Online kunt u stellen via het contactformulier. Uw vraag wordt gelezen door een medewerker van Newomij VvE Beheer en wordt beantwoord per e-mail.