Assistent Accountmanager Vastgoedfinancieringen

Ben jij thuis in het verwerken en beheren van financieringen voor beleggingsvastgoed? Ben jij iemand die controleert, de regie houdt en een goede gesprekspartner is voor de notaris? Dan bieden wij een interessante functie voor jou.

Over de functie

Vanaf het moment dat een aanvraag voor het financieren van vastgoed bij Newomij binnenkomt tot en met het passeren van de akte bij de notaris, ben jij als assistent accountmanager betrokken. Je werkt nauw samen met de accountmanagers, je bereidt gesprekken voor met relaties en zorgt voor het complete dossier. Je draait je hand niet om voor het verwerken en beheren van financieringen voor beleggingsvastgoed. Je werkt mee bij het opstellen van de financieringsoffertes en hypotheekaktes. Daarnaast ben je een gesprekspartner voor onze relaties en notarissen.

Heb jij affiniteit met vastgoedfinancieringen? Lever dan samen met het team een bijdrage aan de verdere professionalisering van onze business unit Financieringen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Gesprekken met relaties voorbereiden;
  • Voorbereiden en uitwerken van financieringsaanvragen;
  • Beoordelen van financieringsaanvragen;
  • Financieringsoffertes en notariële akten opstellen;
  • Relaties informeren over de voortgang van hun dossier;
  • Controleren en beoordelen van documenten;
  • Beheren van de financieringsportefeuille in brede zin;
  • Aanspreekpunt voor relaties, intermediairs en notarissen.

De business unit Financieringen

Newomij verstrekt en beheert financieringen in Nederland aan professionele vastgoedbeleggers. Vastgoedportefeuilles van relaties bestaan overwegend uit residentieel vastgoed en incidenteel commercieel vastgoed in de vorm van combinatiepanden. Het doel van de business unit is om deze kwalitatief hoge portefeuille te beheren en op een gestructureerde werkwijze te laten groeien.

Het team bestaat uit drie collega’s, opererend vanuit Naarden. De enthousiaste en zeer betrokken medewerkers, werken iedere dag samen aan kwaliteit en professionaliteit van de dienstverlening. Het takenpakket is breed en de communicatielijnen zijn kort. We houden van een open en informele sfeer.

Profiel

Je hebt ervaring in het verwerken en beheren van financieringen voor beleggingsvastgoed. Het is een vereiste dat je een hypotheekakte kan opstellen en hierover in gesprek kan met de notaris. Je bent inhoudelijk en communicatief sterk. Je bent gewend om zelfstandig te werken en vindt het ook prettig om samen te werken in een hecht team. Je hebt een hands-on mentaliteit. Daarnaast draag je bij aan het continue verbeteren van ons financieringsaanbod, onze processen en de professionele werkwijze van onze business unit. Je voldoet  aan de onderstaande criteria:

Kennis en vaardigheden:

  • je hebt een afgeronde HBO-opleiding (bijvoorbeeld in economische/juridische richting);
  • je hebt ervaring in de bancaire, notariële of relevante financiële sector;
  • je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • je werkt gestructureerd en efficiënt;
  • je beschikt over goede contactuele en communicatieve vaardigheden;
  • je hebt goede kennis van legal, risk en compliance;
  • je hebt een hands-on mentaliteit en bent een teamplayer.

Aanbod

  • een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket, met onder andere een vaste dertiende maand en 8,33% vakantiegeld;
  • zeer goede ontwikkelingsmogelijkheden: Newomij investeert voortdurend in de persoonlijke en functionele ontwikkeling van haar medewerkers;
  • een dynamische omgeving met zeer gemotiveerde collega’s;
  • een modern kantoor met comfortabele werkplekken en overlegfaciliteiten, koffie-corners, lunch en fitnessruimte.

Interesse? Solliciteren? Bel of mail onze HR Manager

Léonie van Heel

HR Manager